Polityka prywatności
INFORMACJA DLA PACJENTA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
W Ambasadzie Uśmiechu stawiamy na przejrzystość i uczciwość w kontaktach z naszymi pacjentami. Dlatego jasno chcemy poinformować, w jakim celu zbieramy Twoje dane i jak, są one wykorzystywane oraz w jaki sposób możesz je skorygować lub usunąć z naszej bazy.
My też nie lubimy spamu. Dlatego Twoje dane zbieramy tylko w celach kontaktowych, które są niezbędne do realizacji usług stomatologicznych. Dodatkowo zbieramy Twoje dane w celach marketingowych, aby informować Cię o organizowanych przez nas Dniach Otwartych, wyjątkowych promocjach i innych wydarzeniach, które mogą Ci przynieść wiele korzyści.
Pamiętaj, że w każdej chwili masz pełen dostęp do swoich danych, możesz je skorygować lub usunąć z naszej bazy. Nie spamujemy, nie przekazujemy Twoich danych osobowych, osobom i firmom trzecim, które będą je wykorzystywały do swoich celów.
Twoje dane są całkowicie bezpieczne.
1. Niniejszym pragniemy poinformować iż Administratorem Danych Osobowych jest: Ambasada Uśmiechu z siedzibą w Opolu.
2. Panu / Pani przysługują prawa:
- uzyskania potwierdzenia czy przetwarzamy Pana / Pani dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, możliwość uzyskania dostępu do tych danych po weryfikacji tożsamości,
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, po weryfikacji tożsamości,
- prawo do nieodpłatnej pierwszej kopii przetwarzanych danych, wydanie kolejnych kopii jest odpłatne,
- prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych,
- prawo pacjenta do bycia zapomnianym nie znajduje zastosowania wobec danych osobowych przetwarzanych na podstawie art.9 ust.2 lit.h RODO w szczególności wobec przetwarzania danych w ramach dokumentacji medycznej przez cały wymagany okres archiwizacji zgodny z art. 29 ust.1 ustawy o prawach pacjenta w zw. Z art. 17 ust.3 lit.b RODO,
- w przypadku, gdy dane przetwarzane są na podstawie zgody pacjenta, możecie Państwo zrealizować prawo do bycia zapomnianym w zakresie celu określonego w tej zgodzie,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych nie ma zastosowania w odniesieniu do Pana / Pani danych osobowych przetwarzanych w celach udzielania świadczeń medycznych w szczególności w ramach dokumentacji medycznej możemy przetwarzać dane w dotychczasowym zakresie albowiem mogłoby to istotnie utrudnić realizację tego celu,
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. W każdej chwili może Pan / Pani cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, edukacyjnych, naukowych, reklamowych – o ile takiej zgody Pan/Pani nam udzielili pisemnie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Pana / Pani zgody przed wycofaniem,
- udostępnienia dokumentacji medycznej na zasadach określonych w art 26 i 27 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 186 z późn. zm.),
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Jeżeli Pan / Pani uważa, że przetwarzamy Pana / Pani dane osobowe niezgodnie z prawem, może Pan / Pani złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych .
3. Weryfikacji tożsamości dokonuje się poprzez kontrolę okazanego przez Pana / Panią dokumentu potwierdzającego tożsamość zawierającego co najmniej zdjęcie, imię i nazwisko oraz PESEL lub w przypadku jego braku, inny numer jednoznacznie identyfikujący Pacjenta. Dokumentem potwierdzającym tożsamość jest w szczególności: dowód osobisty, legitymacja studencka, prawo jazdy, paszport. Możemy utrwalić informację o weryfikacji poprzez wpisanie do dokumentacji: daty dokonania weryfikacji tożsamości oraz dokumencie, na podstawie którego została ona dokonana, z jednoczesnym wskazaniem numeru/identyfikatora tego dokumentu (np. numer i seria dowodu osobistego).
4. W przypadku, jeżeli w imieniu Pacjenta małoletniego występuje przedstawiciel ustawowy, to tożsamość Pacjenta może być potwierdzona również przez przedstawiciela ustawowego w drodze oświadczenia i okazania dowodu tożsamości przedstawiciela ustawowego. Możemy utrwalić informację o dacie dokonania weryfikacji oraz dokumencie przedstawiciela ustawowego, na podstawie którego została ona dokonana.
5. W celu wykonania Pana/ Pani praw proszę o skierowanie żądania pod adres e-mail: recepcja@ambasadausmiechu.pl lub nr tel.: +48 691 777 197. Proszę pamiętać, że przed realizacją Pana / Pani żądania będziemy musieli upewnić się czy żądanie na pewno pochodzi od Pana/ Pani, czyli będzie musieli Pana / Panią zidentyfikować pytając o dane które wyłącznie Pan/Pani zna. Jeżeli weryfikacja Pana / Pani tożsamości nie zostanie pomyślnie przeprowadzona będziemy musieli prosić Pana/Panią o osobiste odwiedzenie naszej jednostki w celu potwierdzenia żądania i prawidłowej identyfikacji, dopiero wówczas Pana / Pani żądanie będzie podlegało realizacji.
6. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z §1 i §2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. poz. 2069), oraz z art.25 i 24 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 186 z późn. zm.).
7. Jeżeli Pan / Pani nie podadzą danych osobowych nie będziemy mogli udzielić Panu / Pani świadczeń leczniczych.
8. Zgoda pisemna na przetwarzanie danych osobowych w celu reklamowym, marketingowym, edukacyjnym lub naukowym jest dobrowolna.
Ambasada Uśmiechu wysoko oceniana klinika


































































































































Implanty w 1 dzień Opole, Ortodonta Opole, Dentysta Stomtolog Opole, Licówki Opole - Ambasada Uśmiechu
4,6 246 reviews
-
K Kaczmarczyk ★★★★★ 3 tygodnie temu
Od najmłodszych lat nie przepadam za wizytami u dentystów i przyznaję, że do tej pory mam sporo stresu i strachu przed każdą … More wizytą. Zależy mi na tym, aby mieć piękne i zdrowe zęby dlatego zrobiłam naprawdę dokładne rozeznanie wśród stomatologów. Z polecenia znajomych wybrałam waszą przychodnię i jestem zachwycona. Pierwsza wizyta za mną, a doktor sprawił, że na pewno tu wrócę, bo przy nim czułam się bezpiecznie. Lekarz zrobił wszystko, żebym mu zaufała i żebym mogła na nim polegać. Mam nadzieję, że reszta zabiegów będzie również bezbolesna. -
Kornelia Glowania ★★★★★ miesiąc temu
Do Ambasady chodzę od 2016 roku. Bardzo sobie chwalę cały zakład. Właśnie skończyłam zamierzony cel. 🥰😍
Zaczęłam swoją przygodę … More od zwichnięte szczęki, która musiałam skonsultować z chirurgiem twarzo-szczekowym. Kolejnym etapem było leczenie zębów. Każdy z lekarzy, u których byłam byli bardzo mili, posiadają szeroki zakres szkoleń z dodatkowych specjalności. Kolejnym krokiem była ortodoncja. Pani doktor zna pacjenta i pamięta 😊😇, podchodzi indywidualnie do każdego 😊. Ostatnim etapem było założenie implantów. Nie widać żadnej różnicy między zębami prawdziwymi, a sztycznymi. Niestety ze względu na ułożenie kości w szczecie jeden implant musiał zostać poprawiony i wczepiono nowy, ale pracownicy zajęli się mną na najwyższym poziomie. Z całego serca mogę polecić Amasadę! Finansowo trzeba się przygotować, ale zdecydowanie warto zainwestować, aby Twój usmiech był piękny na lata! 😇😇🥰 Gorąco polecam! -
Aleksandra Ziolkowska ★★★★★ miesiąc temu
Trafiłam w naprawdę świetne miejsce i jestem wdzięczna mojej mamie, że mi was poleciła. Cudowna obsługa Pani doktor sprawiła, … More że zostanę z wami na dłużej. Zależy mi na tym, żebyście teraz wy prowadzili moją kartę badań i dbali o moje zęby.